برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.
  • طراحی سایت فروشگاهی
توضیحات
قیمت : قیمت در تماس
نوع : ارائه
تاریخ : خرداد 31, 1402
آدرس : خیابان آزادی

طراحی سایت فروشگاهی : در روزگار فعلی که تکنولوژی و پیشرفت تجهیزات ارتباطی و مخابراتی به اوج خود رسیده و تمامی زندگی ما را دچار تغییر و تحولات بسیار و ویژه قرار داده ، ضرورت استفاده از فروشگاههای اینترنتی غیر قابل انکار گردیده و جایگاه خود را در جامعه جهانی مستحکم نموده است.

فروشگاه اینترنتی یا فروشگاه آنلاین سایتی است که همانند فروشگاههای موجود در خیابان یا بازار جهت عرضه کالا های مختلف از طریق بستر اینترنت به متقاضیان آن کالا و یا اجناس البته بصورت مجازی و با کمترین هزینه و عدم تلف شدن زمان .

در طی این روند خریداران با ورود به سایت فروشگاهی میتوانند از سرویسهای ارائه شده در سایت فوق استفاده نمایند.

در اینگونه سایتها مراحل مختلفی از جمله عضویت در سایت ، ورود به سایت ، انتخاب کالا از میان کالاهای مختلف و اضافه کردن به سبد خرید ، پرداخت وجه از طریق درگاه موجود در سایت یا پرداخت حضوری و نهایتا اتمام سفارش و ارسال کالای مورد نظراز طریق پست و یا وسایل نقلیه خاص اختصاص یافته جهت کاربر مورد نظر و متقاضی ، پیش بینی و در نظر گرفته شده است.
سیستم مدیریت اینگونه فروشگاهها از طریق نرم افزار نصب شده در قالب و از طریق اپراتورهای استخدام شده توسط مدیریت سایت کنترل ، نظارت و رهبری میگردد.

طراحی سایت فروشگاهی از روشها و cms های مختلف امکان طراحی و راه اندازی دارد که اینمورد بستگی به شخصی که میخواهد سفارش طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی که این وظیفه را بر عهده میگیرد بستگی دارد. هر کدام از این روشها فواید و احتمالا عیوب خاص خود راداشته و دارند .

شما دوست عزیز که متقاضی و خواستار سفارش طراحی سایت فروشگاهی میباشید میتوانید ضمن تماس با ما نیاز خود را مطرح نموده و ضمن مشاوره با کارشناسان میهن پلن بهترین روش و با صرفه ترین آنرا انتخاب نمایید. ما پلن های مختلفی را بسته به نظر کارفرما ارائه مینماییم .کلیه سایتهای طراحی شده ، بسته به نوع قرارداد دارای 3 تا 6 ماه پشتیبانی رایگان میباشند .

طراحی سایت فروشگاهی را با ما تجربه نمایید .

تلفن تماس : 09123278645

ایمیل : info@mihanplangroup.com

سایت : mihanplangroup.com

طراحی سایت فروشگاهی | طراحی وب سایت | طراحی سایت شرکتی | طراحی سایت شخصی

 

 



آگهی های مشابه
بالا