برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.
  • استعلام قیمت کانکس در بوشهر
توضیحات
قیمت : 0 تومان
نوع : فروش
تاریخ : فروردین 26, 1401
آدرس : استان بوشهر

استعلام قیمت کانکس

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده که در هنگام خرید کانکس یا ساختمان پیش ساخته برای استان بوشهر مورد توجه افراد قرار می گیرد و از اهمیت زیادی نزد مشتریان سازه‌های پیش ساخته در استان بوشهر برخوردار است، قیمت کانکس، به معنی برآورد مجموع هزینه‌های طراحی، ساخت و تجهیز کانکس، همچنین حمل و نقل آن به مقصد یا محل مورد نظر می باشد.

شرکت ایران کانتین واقع در شهر شیراز، به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس‌های پیش‌ساخته در استان های جنوبی کشور و اولین دارنده گواهینامه نشان کیفیت اروپا (CE) و همچنین گواهینامه‌های معتبر و استاندارد TUV ، ISO و OHSAS در زمینه طراحی و ساخت انواع سازه‌های پیش‌ساخته در ایران، مفتخر است با سابقه بیش از ۱۵ سال اجرای پروژه‌های بزرگ پیش‌ساخته، مجری ساخت و نصب انواع پروژه‌های کانکس پیش‌ساخته در استان بوشهر باشد.

استعلام قیمت کانکس می تواند به صورت تلفنی و از طریق تماس با کارشناسان واحد فروش ایران کانتین صورت پذیرد که در این صورت یک نوع استعلام فوری و تقریبی به حساب می‌آید. دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان ما در این زمینه، می تواند بسیار سودمند باشد. نحوه دیگر استعلام قیمت کانکس (که پیشنهاد هم می‌شود)، به صورت اینترنتی می باشد که شرکت ایران کانتین از طریق وبسایت خود در اختیار مشتریان و خریداران کانکس پیش ساخته در استان بوشهر قرار داده است.

کانکس‌های این شرکت از نوع مدرن، با کاربری صنعتی بوده و با بهره گیری از طراحی علمی و پیشرفته، کف‌سازی قوی و استحکام زیاد، عمر طولانی را برای خود تضمین می کنند. کیفیت بالای متریال‌ها و مصالح بکار رفته در کانکس‌های ایران کانتین، کیفیت ساخت و نظارت بر آن، دکوراسیون داخلی و نمای خارجی شیک و لوکس، قابلیت انعطاف‌پذیری در برابر سفارشی سازی مشتریان و … از ویژگی‌های کانکس ایران کانتین می‌باشد.

«کانکس ایران کانتین» مفتخر است که ارائه دهنده خدمات مشاوره رایگان در زمینه طراحی، ساخت و نصب انواع کانکس و پروژه‌های پیش ساخته، همچنین پذیرای سفارش ساخت و پیاده سازی انواع ساختمان پیش ساخته در بوشهر، تنگستان، جم و ریز، دشتستان، دشتی، دیر، دیلم، عسلویه، کنگان، گناوه، جزیره خارگ، شبانکاره، سیراف، برازجان، نخل تقی، وحدتیه و … باشد.

قیمت کانکس در بوشهر

 

 

 



آگهی های مشابه
بالا