برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.
  • استودیو فیلمبرداری و عکاسی
  • استودیو فیلمبرداری و عکاسی
توضیحات
قیمت : 2,000,000 تومان
نوع : ارائه
تاریخ : تیر 29, 1400
آدرس : یوسف آباد - نبش کوچه 60 پلاک 438 - ساختمان تابان - طبقه چهارم - واحد 406

استودیو فیلمبرداری و عکاسی آمیتریس ، مفتخر است با بیش از یک دهـه فعالیت مستمر و موفق در امور مربوط به عکاسی و فیلمبرداری ، لحظات ناب و بی تکرار زندگی مشتریان خود را با کمک پیشرفته ترین تجهیزات و آخرین متدهای حال حاضر ، به تصویر کشیده و برای همیشه ماندگار نماید .

از این رو با اهتمام به شعار استودیو مبنی بر “مشتری مداری با نگاه به آینده”همواره در جهت ارائه خدمات منحصربفرد به مشتریان خود با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت پیش قدم خواهیم بود .

شایان ذکر است مشاورین مجرب استودیو ، آماده پاسخگویی به سؤالات شما عزیزان در زمینه های مرتبط با موضوع فعالیت ، می باشند. خدمات استودیو آمیتریس :

** فیلمبرداری از جشن ها و مراسم نامزدی ، عقد و عروسی ، تولّد – ساخت انواع کلیپ اسپرت ، آشنایی و پروژکشن روز مراسم – تصویربرداری تبلیغاتی و صنعتی .ساخت تیزر های تبلیغاتی ** آموزش عکاسی ( مبتدی تا حرفه ای ) کاربردی و عملیاتی به همراه دوره کارآموزی :: آموزش فیلمبرداری ( دوربین های Compact و SLR ) معرفی تجهیزات و لوازم فیلم برداری :: آموزش نرم افزارهای مرتبط با عکاسی و فیلمبرداری ( Photoshop ، Edius ، Lightroom ، After Effect ، Premier ) ** عکاسی حرفه ای با تجهیزات روز دنیا شامل نامزدی ، عقد و عروسی ، اسپرت و مدلینگ ، پرتره ، بارداری و کودک ، جشن تولد ، صنعتی و تبلیغاتی ، سمینارها و همایش ها

استودیو فیلمبرداری و عکاسی

شماره تماس ویژه مشتریان تهران ( تماس از خطوط ثابت تهران ) : 80801883

سایت :amitris-studio.com

دفتر مرکزی 88069418(21) 98+ ( 10 خط )

 

 



آگهی های مشابه
بالا