برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.
پرچمدار بعدی شیائومی

پرچمدار بعدی شیائومی

ر اساس شایعه‌ای که IceUniverse، افشاگر مشهور حوزه فناوری منتشر کرده است، به نظر می‌رسد کوالکام برنامه‌های خود برای عرضه تراشه‌ی پرچمدار اسنپدراگون ۸۹۵ را سرعت بخشیده است و احتمالا این محصول را حداقل ۱۵ روز زودتر از موعد عرضه خواهد کرد. از آن‌جایی که تراشه‌ها عموما در ابتدای سال میلادی عرضه می‌شوند انتظار می‌رود اسنپدراگون ۸۹۵ در ماه دسامبر سال جاری میلادی معرفی شود. این مسئله احتمالا سبب می‌شود که شیائومی پرچمدار نسل بعدی خود را تا پایان ۲۰۲۱ معرفی کند.

هنوز اسم گوشی جدید شیائومی مشخص نشده است؛ اما احتمالا این شرکت آن را با نام می ۱۲ معرفی خواهد کرد و یکی از اولین گوشی‌هایی خواهد بود که از اسنپدراگون ۸۹۵ استفاده می‌کند

این در حالی است که چن جین، مدیر کل لنوو نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که گوشی پرچمدار بعدی این شرکت از اسنپدراگون ۸۹۵ بهره می‌گیرد و قرار است پیش از تعطیلات سال نوی ۲۰۲۲ معرفی شود. چنین برنامه‌ای نیز احتمال عرضه پرچمدار شیائومی در زمان مشابه را قوت می‌بخشد.

شیائومی مدتی است همکاری نزدیکی با کوالکام دارد و تا به حال پرچمدارهای سالیانه خود را با اختلاف کمی از معرفی پردازنده‌های جدید کوالکام رونمایی کرده است. برای مثال، می ۱۱ به عنوان اولین گوشی هوشمندی که از اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کرد، در پایان سال ۲۰۲۰ معرفی شد.

بالا