برای تجربه بهتر لطفا مرورگر خود را به CHROME، FIREFOX، OPERA یا اینترنت اکسپلورر تغییر دهید.
  • راکت فلزیاب بازرسی بدنی , موبایل یاب
توضیحات
قیمت : 0 تومان
تاریخ : شهریور 29, 1400
آدرس : تهران منطقه 22،شهرک گلستان ، بلوار کاج ، سروستان نهم

راکت فلزیاب بازرسی بدنی , موبایل یاب ، فلز

شرکت انطباق گستر سپهر با تکیه به توان خود و با استفاده از کارکنان شایسته موفق به تولید دو نمونه راکت بازرسی بدنی با برند EGS SCANNER در مدل های :

راکت بازرسی بدنی MD101

راکت بازرسی بدنی MD102

نموده است.

راکت های بازرسی بدنی این شرکت با کیفیت فوق‌العاده بالا تولید شده است که در مدت زمانی کوتاه توانسته ایم سهم بزرگی از راکت فلزیاب بازرسی بدنی مورد نیاز کشور را تأمین نماییم.

کلیه استفاده کنندگان محترم میتوانند راکت فلزیاب بازرسی بدنی این شرکت را پس از خرید با راکت های مشابه تا دو برابر قیمت مقایسه نمایند و در صورت پایینتر بودن کیفیت ، دستگاه را مرجوع و وجه خود را درخواست نمایند.

شرکت انطباق گستر سپهر پیشرو در تولید تجهیزات امنیتی و کنترل تردد

Www.egsepehr.com

گیت فلزیاب

هر کسی که با هواپیما سفر کرده باشد احتمالاً از طریق ردیاب فلزی پیاده روی کرده است. این دستگاه های امنیتی همچنین در مدارس، مسابقات ورزشی، دفاتر دولتی و کنسرت ها مورد استفاده قرار گرفته است. آنها بخشی از یک سیستم امنیتی کل هستند که شامل دوربین ، کنترل دسترسی درب و سیستم پیگیری اضطراری است.

گیت فلزیاب بازرسی

فلزیاب از قوانین توصیف شده توسط یک فیزیکدان اسکاتلندی به نام جیمز کلرک ماکسول (1831-1831) استفاده می کند. او کشف کرد که مغناطیس و الکتریسیته مرتبط هستند. نمونه ای از این رابطه سیم پیچ سیم مسی است که در اطراف میخ فلزی پیچیده شده است. هنگامی که جریان روی سیم پیچ اعمال می شود، میخ فلزی مغناطیسی می شود.

هنگامی که یک پالس الکتریکی از طریق سیم پیچ سیم فرستاده می شود، یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند. هنگامی که این قسمت به یک شیء فلزی برخورد می کند، بازگردد و با استفاده از سیم پیچ دیگری از سیم قابل شناسایی است. از اندازه و زمان پالس شناسایی شده برای تعیین اندازه و موقعیت جسم استفاده می شود.

گیت بازرسی فلزیاب چگونه آنها کار می کنند؟

آشکارسازهای فلزی به طور معمول از فناوری القای پالس (PI) PI systems استفاده می کنند. پیوستهای قدرتمند و کوتاه (پالس) جریان را از طریق سیم پیچ سیم می فرستد. هر پالس یک میدان مغناطیسی کوتاه تولید می کند. هنگامی که یک قطعه فلز از میدان مغناطیسی عبور می کند، یک میدان مغناطیسی منعکس شده ایجاد می شود. این میدان مغناطیسی سپس با سیم پیچ گیرنده واکنش نشان می دهد، که به نوبه خود، سیستم زنگ خطر را تحریک می کند. این فرایند شروع چند میکروثانیه (میلیونی ثانیه) طول می کشد و باعث می شود جریان از طریق سیم پیچ جریان یابد. این جریان بعدی پالس منعکس شده نامیده می شود و تنها در حدود 30 میکروثانیه می ماند.

یک ردیاب فلزی معمولی مبتنی بر PI حدود 100 پالس در ثانیه ارسال می کند، اما این تعداد بسته به سازنده و مدل می تواند متفاوت باشد، از حدود 25 پالس در ثانیه به بیش از 1000.

فلزیاب نفر رو، میدان های مغناطیسی بزرگی را ایجاد می کنند که تمام فضای داخل قوس مستطیل شکل فلزیاب را پوشش می دهد. اگر فردی از طریق گیت فلزیاب و زنگ خطر را فعال کند، از امنیت فرودگاه مطلع می شود که این شخص به طور بالقوه می تواند یک سلاح خطرناک و مبتنی بر فلز مانند چاقو یا اسلحه را مخفی کند و تحقیقات بیشتری انجام می شود.

گیت بازرسی بدنی دارای مناطق مختلفی هستند که نه تنها صدا یا زنگ هشدار می دهند.

انواع فلزیاب

بازدید بدنی

بهترین راکت بازرسی بدنی

چگونه از فلزیاب رد شویم

راکت فلزیاب بازرسی بدنی

دستگاه بازرسی بدنی فرودگاه

دستگاه بازرسی کنکور

دستگاه تشخیص فلز

دستگاه گیت

دستگاه موبایل یاب مدارس دیجی کالا

فلزیاب بازرسی بدنی

راکت بازرسی بدنی چگونه کار میکند

راکت بازرسی بدنی کنکور

راکت بازرسی بدنی موبایل

راکت موبایل یاب قیمت

فلزیاب دستی

فلزیاب مدارس

فلزیاب نگهبانی

قیمت دستگاه ایکس ری فرودگاه

قیمت راکت بازرسی فیزیکی

قیمت راکت فلزیاب دستی

قیمت گیت بازرسی ایکس ری

قیمت گیت بازرسی دستی

قیمت گیت بازرسی فلزیاب

قیمت گیت تردد نفر

فلزیاب بازرسی بدنی

 

 


بالا